مميزات برج السرطان

كتابة: Saber_ ibrahem - آخر تحديث: 29 أبريل 2024
مميزات برج السرطان

اهلاً بكم سوف نقدم لكم اجمل الصفات لبرج السرطان ومميزات برج السرطان وعيوب برج السرطان اجمل رج في الأبراج هو برج شهم ويحب الحب واذا غادر سوف يكره وهو يعمل بالشخصيه ولا يحب احد ان يقول له افع هذا ولا تفعل هذا سوف يكره جداً وسوف يغضب ولا يحب كثره الكلام لانه قليل الكلام جداً وكل هذا واكثر علي موقعنا لحظات

حساس ومرهف المشاعر:

رجل السرطان حساس جدا ومرهف المشاعر، عشان كده لازم التعامل معاه يكون بحرص لأنه لو شعر بالأذي هتلاقيه بياخد موقف عدائي ساخر، بس ده مش شخصيته الحقيقية، ده بس قناع هو بيبقي لابسه عشان ميبينش انه مشاعره اتأذت، بس هو من جواه، حنون، طيب وعاطفي.

شهم وفارس:

السرطان رجل قديم الطبع، مثال لنبل الأخلاق، فارس وشهم جد، ويعتمد عليه،عمر ما حد بيحتاج له وممكن ميلقيهوش جنبه، سواء كان صديق أو فرد من عيلته. لو إنت صحبك سرطان، تأكد إن إنت مصاحب صديق العمر.

بيتوتي ومحب للعيله

رجل السرطان بيقدر قوي أحساس البيت ولمة العيلة، من النوع اللي بيأثث بيت ويملاه أطفال يحبهم ويرعاهم.

رومانسي

رجل السرطان انتقائي قوي، بيفضل يدور طول عمره على الحب،صعب قوي انه يحب من أول نظرة، بس بمجرد انه يلاقي فتاة احلامة بيطلع كل الرومانسية اللي جواه، رعاية، أهتمام، حب، دلع وكل ده من غير شريكته ماتطلب منه حاجة، كل اللي بيبقي محتاجة منها هو الحنان والطمأنينة ولو ملقاش ده منها هتلقيه بيسحب نفسه جوه القوقعة بتعته وصعب جدا إنه يثق في حد تاني

الحدس والحكمة

عنده حكم جيد جدا على الأشخاص، بيعرف يقرا الناس كويس وده بيديله فرصة كويسة انه يترقي في مناصب مهمة في شغلة، بالإضافة الي أنه مقتصد وداهية في موضوع الماديات، هتلاقيه بيعرف يستثمر فلوسه فين ويجيب أرباح ومكاسب على المدى الطويل. ونادرا لما تلاقيه بيصرف فلوسه بغير حكمة.

 

وللمزيد من الأبراج زورو موقعنا لحظات اكبر موقع في الشرق الأوسط لعرض الأبراج  ونتمني ان نكون قد اعجبناكم

التالي
الأمم المتحدة تؤكد الحرص على تحقيق السلام فى اليمن
السابق
رد دعوي السلف